Louis Vuitton, Takashi Murakami ile işbirliğinin ikinci bölümünü sunuyor.

Louis Vuitton ve Takashi Murakami’nin işbirliğinin ikinci bölümü, Mart 2025’te baharı karşılıyor. Bu koleksiyon, Japonya’nın kiraz çiçeği mevsiminden ilham alarak tasarlandı ve 20 yıl önceki ikonik iş birliğinin özel bir yeniden yorumunu sunuyor. Murakami’nin Cherry Blossom deseni, koleksiyondaki 40’tan fazla parçaya zarif bir şekilde işlendi. City Bags, ipek Carré’ler, ayakkabılar ve özel üretim Malle Wardrobe gibi parçalar bu koleksiyonda yer alıyor. Ayrıca, Cherry Blossom motifi dijital baskı teknikleriyle, çantalardan parfüme kadar geniş bir ürün yelpazesinde kullanıldı.


H&M Studio 2025 İlkbahar/Yaz koleksiyonunu tanıtıyor.

H&M Studio’nun 2025 İlkbahar/Yaz koleksiyonu, güçlü kadın figürlerinden ilham alıyor ve terzilik ile rahat giyimin birleşimini sunuyor. 1980’lerin iş dünyasındaki güçlü kadınlarından ve Los Angeles ile Miami’nin canlı stilinden esinlenilen koleksiyon, şehir sokaklarından havuz başı partilerine kadar şıklığı vurguluyor. Koleksiyon, cesur renkler ve modern detaylarla, gün boyu şıklığı yansıtan kıyafetlerden oluşuyor. 6 Mart itibarıyla dünya genelinde seçili mağazalarda ve Türkiye’de İstinye Park’taki mağazada satışa sunulacak.

Levi’s, Beyoncé ile olan işbirliğinin devamı niteliğindeki Pool Hall kampanyasını tanıttı.


Levi’s markası, Beyoncé ile işbirliği yaparak REIIMAGINE kampanyasının ikinci bölümünü tanıttı. Pool Hall adlı yeni kampanya, Levi’s’nin kültürel mirasını ve Beyoncé’nin sanatsal vizyonunu kutluyor. Bu kampanya, Levi’s’nin ikonik 1991 reklamını yeniden yorumluyor ve giysilerin zamansız çok yönlülüğünü vurguluyor. Beyoncé, bilardo oyununda yerel bir efsaneye karşı meydan okurken, Levi’s’nin modern ve klasik denim parçalarını stilize ediyor.